FAQ

FAQ Poradna

Prohlédněte si nejčastější dotazy našich hostů a naše doporučení pro nejrůznější situace

Nejčastější dotazy

Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy. Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat.

Objednávku můžete odeslat online z tohoto webu. Jde o nejrychlejší způsob a s  okamžitým potvrzením v reálném čase.

Ne. Pokud se změní Vaše plány v době do 31 dnů před zahájením pobytu, žádné stornopoplatky Vám nebudeme účtovat. 

Stornopodmínky –  z ceny objednaných služeb, při zrušení:

do 30 dnů před nástupem bezplatně •  29-19 dnů před nástupem= poplatek 15% celkové ceny • 18-8 dnů před nástupem= poplatek 50% celkové ceny • 7-2 dny před nástupem 80% • 1-0 dny před nástupem nebo nedojezd= 100% celkové ceny• v případě předčasného odjezdu bude účtovaných 100% zbytku ceny

 

Jen pár kliknutí a poukaz je Váš! Online objednávka zde:

Můžete nás také kontaktovat e-mailem: info@hotel-maxim.cz

Při dokončení objednávky uveďte do poznámky kód nebo číslo poukazu/ slevového kuponu.

Ano, hotel disponuje vlastními parkovacími místy. Tyto doporučujeme rezervovat vždy před příjezdem, s dostatečným předstihem, s ohledem na jejich omezený počet. Po příjezdu na místo, velmi pravděpodobně již nebudeme moci nabídnout, budou-li obsazena.

Dárkové poukazy

daisy, flower, heart-6304767.jpg

Ano. Níže najdete na této stránce tlačítko k objednávce. Je to bezpečné, rychlé a snadné. Po úhradě Vám přijde obratem Váš dárkový poukaz.

Platnost poukazu je 12 měsíců od jeho vystavení. 

Obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře přes záložku menu kontakt

 




Dárkové poukazy
udělají radost pod stromečkem pokaždé