FAQ
FAQ Poradna
Prohlédněte si nejčastější dotazy našich hostů a naše doporučení pro nejrůznější situace
Nejčastější dotazy
Zde najdete odpovědi na nejčastější dotazy. Máte-li jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Jaká je možnost objednání pobytu / pokoje?
Objednávku můžete odeslat online z tohoto webu. Jde o nejrychlejší způsob a s okamžitým potvrzením v reálném čase.
Zaplatím za zrušení objednávky vždy nějaký poplatek?
Ne. Pokud se změní Vaše plány v době do 31 dnů před zahájením pobytu, žádné stornopoplatky Vám nebudeme účtovat.
Jaké jsou stornopoplatky?
Stornopodmínky – z ceny objednaných služeb, při zrušení:
do 30 dnů před nástupem bezplatně • 29-19 dnů před nástupem= poplatek 15% celkové ceny • 18-8 dnů před nástupem= poplatek 50% celkové ceny • 7-2 dny před nástupem 80% • 1-0 dny před nástupem nebo nedojezd= 100% celkové ceny• v případě předčasného odjezdu bude účtovaných 100% zbytku ceny
Jak si mohu objednat dárkový poukaz?
Jen pár kliknutí a poukaz je Váš! Online objednávka zde:
Můžete nás také kontaktovat e-mailem: info@hotel-maxim.cz
Jaké jsou podmínky pro využití kuponů/ voucherů?
Při dokončení objednávky uveďte do poznámky kód nebo číslo poukazu/ slevového kuponu.
Parkování u hotelu lze rezervovat?
Ano, hotel disponuje vlastními parkovacími místy. Tyto doporučujeme rezervovat vždy před příjezdem, s dostatečným předstihem, s ohledem na jejich omezený počet. Po příjezdu na místo, velmi pravděpodobně již nebudeme moci nabídnout, budou-li obsazena.
Dárkové poukazy
Lze koupit poukaz online přes tento web?
Ano. Níže najdete na této stránce tlačítko k objednávce. Je to bezpečné, rychlé a snadné. Po úhradě Vám přijde obratem Váš dárkový poukaz.
Jaká je platnost dárkového poukazu?
Platnost poukazu je 12 měsíců od jeho vystavení.
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?
Obraťte se na nás prostřednictvím kontaktního formuláře přes záložku menu kontakt